Sewpony haar nieuw patroontje: de jeune twin set!


Sewpony lanceerde vandaag haar nieuwste patroon. Een dubbel patroontje.
De Jeune Twin set. En  topje en een rokje.
Simpel maar perfect.
Je kan door de verschillende kraagjes verschillende stijlen creƫren. Van super schattig tot stoer en sportief!

Ik maakte 3 verschillende setjes!
Een schattige versie met een klassiek stofje van Michael Miller. En met de strik-kraag.



Ik ben 100% fan van deze kraag!

Mijn volgend setje was een iets stoerdere versie.
Ik koos een top zonder kraag omdat dat net iets sportiever is.
Deze keer ging ik voor stofjes die ik in mijn restjes bak had liggen.
Je hebt niet zo veel stof nodig voor een top en een rokje in maatje 5 jaar!



Voor mijn derde setje ging ik iets creatiever te werk.
Ik verknipte de patroondelen van de top en verwerkte mijn uni-kleurtjes die ik nog had liggen.
Voor de rok gebruikte ik een katoentje uit de laatste collectie van SY@6. Deze kocht ik bij Lelastof.




Geen idee of het resultaat wel geslaagd ging zijn!
Maar uiteindelijk toch blij dat ik dit gedaan heb.
Dit gaat zeker een van haar favoriete setjes 2018 worden!

De Jeune twinset kan je vanaf vandaag aankopen bij Sewpony

Tot woensdag 13u krijg je met de de code JEUNERELEASE10 10% korting!
Er zit ook een leuk extraatje bij!

meer voorbeeldjes kan je hier zien:
Whileyouweresleeping - Sewitcurly - Audreyslagniappes - Myminniemie - 128 - Kaatjenaaisels - aratitosperdidos - Molemiekesnaaiblog - naaisgerief

5 opmerkingen:

  1. 3 hele leuke setjes! Mijn favoriet is wie met de SYAS hanen. Maar die colour block is ook heel tof! šŸ‘šŸ»

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hanen zijn echt de max! maar die colour block is ook vet cool!.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! These are all so good! I can't choose my favourite. Thank you for all your help!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.